beni gömmeyi unuttular

İnsan sadece bir kez ölmez, hatta yaşarken ölür önce. Derler ki bir kere ölen birdaha yaşamaz. Asıl soru şu, bir kere ölen daha kaç kere ölebilir? Bir insan kaç kere daha aynı yerlerden yara alıp, aynı acıyı hissedebilir? Kaç kere öldüğümü saymadım ama kaç kere öldürüldüğümü iyi saydım. İnsanoğlu öyle bir cellatki giyotinle ölümü bulan bile bazılarından daha vicdanlıdır. Herkesin bir acısı oluyor, herkes birilerinden şikayetçi. Asıl öğrendiğim şey, herkes acısının acısını başkasına ödeterek yaşamayı bir merhem sayıyor . Birileri birilerinin hep merhemi oluyordu. Ben o merhemi hiç aramadım, ölümün merhemi de yoktur. Ölüm, yaşamla bile avutulamaz. Yaşamak denildiğinde insanın içi kıpır kıpır olmalı oysa. Her bir gün bir mucize henüz ölmemiş olanlar için, öldürülmemişler için . Insan öldüğünü kabre girene kadar anlamazmış, öyle der alimler. Kafasını taşa vurduğu an, kalkamadığı an bilirmiş olduğu yeri. Ben böyle anladım işte. Kafamı çok vurdum bir şeylere ve kalkamıyorum. Kalkamadım. Olduğum yerden kalkamıyorum. En kötüsü beni gömmeyi de unuttular.

7 Comments

  1. Bak bu çok iyi kavramlar ve kelimler ahenkle seçilmiş kurgusu da sağlam bir de konuyu severim ölüm; benim sadık ve yegane sevgilim. Aslında bunun kurgusunu çok az daha uzatabilirsen ve bakış açısını kahraman bakış açısından ilahi açıya belli noktalarda çevirirsen daha hoş durabilir. Tekrardan kalemine ve ruhuna sağlık

    Liked by 1 person

      1. Harflerini pişir cümlelerini ateşle harla kelimlerine yeri geldiğinde su ver bir kılıç ustası gibi sakin ve ruh dinginliğini koru çünkü dans etmeyi bilmeyenin eline kılıç verilmez der bir Çin atasözü o yüzden acı çekmemiş ciğerine oksijen yerine karbonmonoksitle terbiye etmemiş kişinin eline de kalem yakışmaz daha güzel yazılarınızı okumak dileğiyle

        Liked by 1 person

      2. Acını paylaşmaktan korkma ama acını herkese anlatma. Çünkü acıların rengi ya da büyüklüğü olmaz. Ancak herkeste acıdan anlamaz. O yüzden acı çekmekten zevk alan birisi olarak acılarına ve acı içinde kıvrandığında kelimelerle hecelerle harflerle hatta noktalama işaretleriyle dahi olsa bit nebze olsun ucundan tutarım işin önemli olan senin acılarını ve acı verenleri affetmen

        Liked by 1 person

Leave a comment